واحد آموزش شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی

علمی که در کار جلوه کند، بهترین نوع دانش است. امام علی (ع)

واحد آموزش شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی

علمی که در کار جلوه کند، بهترین نوع دانش است. امام علی (ع)

همایش ملی «مدیریت کارآفرینی و توسعه منطقه‌ای»

همایش «ملی مدیریت کارآفرینی و توسعه منطقه‌ای»‌ 11 و 12 آذر ماه از سوی مرکز کارآفرینی و دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این همایش به منظور شناسایی فرصت‌های کارآفرینانه، ارزیابی نتایج حمایت‌های دولت از طرح‌های اقتصادی و کمک به ارتقای سطح علمی و کاربردی این طرح‌ها برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ ترویج فرهنگ کار آفرینی بارویکرد منطقه‌ای، ایجاد زمینه های تبادل نظر و تعامل میان صاحبنظران و اندیشمندان کارآفرینی، شناسایی قابلیت‌ها و توانمندی‌های بومی و منطقه‌ای در راستای توسعه کسب کارهای جدید، معرفی راهبردهای نوین توسعه منطقه‌ای با رویکرد مدیریت کارآفرینی و توسعه منطقه‌ای، توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در زمینه کارآفرینی و توسعه منطقه‌ای، معرفی دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشی و کاربردی در زمینه مدیریت کارآفرینی و کسب کارهای جدید، حمایت فکری از کارآفرینان موفق با رویکرد توسعه منطقه ای، شناسایی نیازها و الزامات توسعه کارآفرینی در منطقه، بررسی موانع ومحدودیت‌های توسعه کارآفرینی در کشور برخی از اهداف برگزاری این همایش است.

ازآنجاکه تهیه و تدوین BP یکی از مهمترین فعالیت‌های کارآفرینانه می‌باشد، تهیه و تدوین طرح تجاری، کمک شایانی به دانشجویان به ویژه دانشجویان فارغ‌التحصیل برای آشنایی با چگونگی تدوین طرح تجاری است. به همین منظور مرکز کارآفرینی دانشگاه در حال بررسی و تدوین آیین‌نامه تدوین طرح‌های کسب و کار به منظور برگزاری این مسابقه بزرگ است و اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری و ارسال طرح ها متعاقباً اعلام می گردد.

منبع : ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد