واحد آموزش شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی

علمی که در کار جلوه کند، بهترین نوع دانش است. امام علی (ع)

واحد آموزش شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی

علمی که در کار جلوه کند، بهترین نوع دانش است. امام علی (ع)

سمینار بین المللی اصول رقابت پایدار در مدیریت بازار

سمینار بین المللی اصول رقابت پایدار در مدیریت بازار؛ با نگرش سیستمی بر: ارتقاء سیستمهای مهندسی فروش، مدیریت بازاریابی ارتباط با مشتری و مهندسی تبلیغات 28 و 29 آبانماه 1388 در اصفهان برگزار می شود
مکان برگزاری: سالن اجلاس بین المللی اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن استان اصفهان
برگزار کننده: واحد مشاوره و تحقیقات مرکز طراحی و تبلیغات 128

اساتید دوره:
آقای مایکل جکسون Michael Jackson
دارای ۲۵ سال تجربه در عالیترین سطوح بازاریابی جهان نویسنده پرفروشترین کتاب سال اروپا با عنوان چالش تغییر مدیر کل توسعه آگهی ها و تبلیغات بزرگترین کمپانی تبلیغات و بازاریابی Saatchi & Saatchi طراحی و پخش کلیپهای متعدد تبلیغاتی برندهای مطرح جهان همچون Qatar airways, Microsoft, Dell, Nike و Emirates معاون تبلیغات یکی از بزرگترین خطوط هوائی جهان Virgin Atlantic آقای جف رام Geoff Ramm www.GeoffRamm.com مدیر کل اسبق فروش و بازاریابی گروه معظم " Spring Field Motor group" که شامل 

خودروسازان مطرح جهان همچون Chrysler & Suzuki, Citroen, Honda, Toyota, Fiat می باشدپس از کسب موفقیتهای بسیار در افزایش فروش و مشتریان این گروه، تصمیم به جدائی و تاسیس کمپانی خود با عنوان "Mercury Marketing" با تخصص و تمرکز بر تبلیغات و بازاریابی گرفت. او فارغ التحصیل مدرسه عالی ساندرلند "Sunder land Business School" در رشته بازاریابی است. جف را "Billy Connolly " و "Peter Kay" تبلیغات می دانند. او همچنین نویسنده کتاب مطرح ''Marketing Takeaway" که ارائه دهنده تکنیکها و شیوه های موثر رشد کسب و کار است می باشد،کمپانی جف "Mercury Marketing" اکنون به عنوان دومین شرکت بزرگ بازاریابی و مشاوره تبلیغات انگلستان شناخته شده و مشاوره هائی مستقیم توسط جف به مشتریانی معظم همچون "Business Links, Royal Bank of Scotland, Nat West, Barclays Bank" و بسیاری دیگر ارائه می کند، او برنده جایزه کارآفرین جوان سال از موسسه Shell و نیز جایزه مشاور سال موسسه Business Advisors Startup می باشد. آقای جورج تروک George Torok www.Torok.com نویسنده کتاب سال و ملی کانادا در حوزه بازاریابی و فروش با عنوان " رموز بازاریابی قدرتمند" عضو انجمن سخنرانان حرفه ای کانادا و جهان است . جورج دارای سبکی انگیزشی همراه با مزاح و خنده در ارائه ایده های خود می باشد. او تا کنون بیش از 350 مقاله آموزشی و 400 بلاگ را به نگارش و چاپ رسانده است، او همچنین نویسنده کتاب " راهنمای شما برای موفقیت در ارتباطات " است. داستانها و مثالهای ارائه شده در این کتاب در 10 کتاب پرفروش آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است. او همچنین متخصص در نوشتن آگهی ها و جملات تبلیغاتی برای کمپانیهای مطرح جهان است. ستون تازه های بازاریابی 2 روزنامه مطرح جهان "National Post" و "Globe & Mail" هر هفته به چاپ مقالات جورج می پردازد. مجله (ماهنامه) Enterprise Magazine در جشن دهمین سالگرد تاسیس خود، جورج را به عنوان نابغه بازاریابی معرفی و جایزه ویژه ای به او اهدا کرد. ریاست سابق انجمن سخنرانان حرفه ای ، استاد مدعو 3 دانشگاه مطرح کانادا "Guelph University, Queens School of Business, Mc Master University می باشد. او همچنین مشاور 4 کمپانی مطرح جهان از جمله Zurich insurance ,Bank of Montreal, Siemens, GM می باشد.

آقای پرویز درگی Parviz Darghi

آقای دیوید سکسبی David Saxby
دیوید سکسبی دارای 30 سال سابقه در حوزه بازاریابی است. او مدیر عامل و بنیانگزار کمپانی مطرح بازاریابی کانادا با عنوان "Saxby Firm" می باشد. این کمپانی چند نفره که در دوره رکود جهانی بنیانگزاری شد پس از مدت تنها 2 سال به دلیل استراتژیهای خلاق دیوید به بزرگترین آژانس تبلیغات و بازاریابی غرب کانادا با 200 نیروی زبده تبدیل گردید. سخنرانیهای دیوید به دلیل ارائه ایده های خلاق، ارزان، و کارآمد بازاریابی و تبلیغاتی در جهان بسیار شناخته شده است. او نویسنده 4 جلد کتاب مطرح از جمله " معدن طلائی مشتری" و " موفقیت بنیادین" می باشد. دیوید ریاست اتاق بازرگانی ایالت کالگری کانادا را نیز به مدت 4 سال عهده دار بوده است. او در طول مدت 20 سال با سفر به بیش از 60 کشور جهان ایده های موثر و کارآمدی در حوزه های مشتری مداری، خلاقیت، فروش و تبلیغات را به بیش از هزاران کمپانی جهان عرضه کرده است. عضو انجمن سخنرانان حرفه ای کانادا ، همزمان نیز مدیر عامل آژانس دیگری در آمریکا با عنوان "Spark Communications" در حوزه تبلیغات و بازاریابی می باشد.

خانم شهرزاد اسفرجانی Sharzad Esfargani
موسس و مدیر شرکت بین المللی تبلیغاتی داروگ عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران نویسنده مقالات و کتب تخصصی متعدد در زمینه فروش ، تبلیغات و بازاریابی عضو هیات داوری َّشنواره ملی طراحی بسته بندی با رویکرد صادرات نویسنده کتاب مطرح در یک کمپین تبلیغاتی چه می گذرد؟ شرکت در دوره های تخصصی کارگاه زنان کار آفرین (تبادل تجربیات زنان ایرانی و کانادایی)

آقای سپهر تاروردیان Sepehr Tarverdian
تنها عضو ایرانی انجمن سخنرانان حرفه ای جهان دارای گواهینامه حرفه ای ادبیات زبان انگلیسی CPE از دانشگاه کمبریج انگلستان کارشناس ارشد مدیریتMBA دانشگاه تهران تجربه سخنرانی در حوزه فروش ، بازاریابی در 15 کشور جهان نویسنده کتاب فروشندگان بالفطره مشاور شرکت های : بوتان سازه گستر سایپا، شرکت آرایشی و بهداشتی Silver انگلستان، Woma آلمان ، سازمان مدیریت صنعتی و ...

سایت سمینار: www.128seminar.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد