واحد آموزش شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی

علمی که در کار جلوه کند، بهترین نوع دانش است. امام علی (ع)

واحد آموزش شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی

علمی که در کار جلوه کند، بهترین نوع دانش است. امام علی (ع)

سمینار تخصصی و بین المللی ارتقاء فروش و افزایش سودآوری

7 خرداد ماه 1389 ، ایران ، اصفهان

-----------------------------------------------------------------------------------

رابین سیگر(Robin Sieger)

www.siegerinternational.com


  • متخصص جهانی در زمینه کسب موفّقیّت و ایجاد انگیزه سازمانی
  • مدرّس دوره های آموزشی رشد سازمانی در بزرگترین شرکت جهان (Microsoft)
  • متخصص ایجاد فرهنگ موفّقیّت در سازمان ها از طریق آموزش رهبری انگیزشی و اثربخش
  • استاد افتخاری انجمن سخنرانان حرفه¬ای جهان
  • دارای عالی¬ترین درجه سخنرانی در انگلستان در کلاس جهانی (World Class)
  • نویسنده کتاب پرفروش «42 روز مانده به ثروت، سلامت و خوشبختی»: این کتاب تنها 10 روز پس از انتشار، تجدید چاپ گردید و در صدر لیست کتابهای پرفروش سایت Amazon.com ایستاد.
  • دارای سابقه سخنرانی در بیش از 600 شرکت و بیش از 20 کشور جهان
  • دارای سابقه همکاری با معتبرترین شرکت¬های جهان همچون: IBM , Microsoft , Coca-Cola , Nokia ,

General Motors , McDonalds , British Airways , British Petroleum , British Telecom , Canon , Digital , Granville Bank , Honda ,

HSBC Bank , London Business School , Natwest , Nestle , Sun Life , Porsche , Toshiba , Swiss Bank

 

-------------------------------------------------------------------------------------


 یچارد دِنی (Richard Denny)

www.denny.co.uk

  • اسطوره فروشندگی حرفه ای جهان از نگاه نشریه TIME
  • الهام بخش ترین سخنران در حوزه کسب و کار در انگلستان
  • استاد برجسته اروپا در حوزه توسعه تجارت ، مدیریت و رهبری سازمانی
  • مؤسس آکادمی حرفه ای رهبری و مدیریت و فروش انگلستان
  • نویسنده 6 کتاب مطرح جهانی که در 46 کشور جهان به 26 زبان ترجمه شده است از جمله «مدیریت انگیزشی» ، «در کسب و کار جدیدت برنده باش!»
  • رئیس کمپانی بزرگ دریانوردی در ایتالیا
  • متخصص Salesmanship
  • مدیر شرکت مخابراتی Eze-Talk Ltd انگستان
  • مؤسس و مدیر آکادمی حرفه¬ایLeadership و فروش انگستان
  • مشاور فدراسیون جهانی فوتبال ( FIFA )
  • دارای سابقه همکاری با FIFA , TNT , Natwest , TNG , HALIFAX , Microsoft

-------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------

 

 

شرایط ثبت نام:

  • هزینه ثبت نام شامل : هزینه ثبت نام در کنفرانس و شرکت در جلسات و کارگاه های آموزشی .ارائه کلیه power point  های آموزشی اساتید . ارائه گواهینامه معتبر بین المللی از آکادمی معتبر آموزشی ، پذیرایی ناهار و آنتراک در دو روز کنفرانس                                              هزینه ثبت نام : 000/800/1 ریال
  • تکمیل ظرفیت کنفرانس بر اساس اولویت ثبت نام بوده و حق ثبت نام بر اساس اولویت برای کمیته ثبت نام محفوظ می باشد ،  این کمیته تعهدی به پذیرش در قبال تاخیر در ثبت نام نخواهد داشت ، همچنین نظر به ارائه و کیفیت بهتر برگزاری سمینار ، ظرفیت موجود به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت .
  • نظر به اینکه مراحل صدور گواهینامه در خارج از کشور خواهشمند است کلیه مشخصات و مدارک مربوطه تا پایان وقت اداری 31 اردیبهشت ماه 1389 به دبیرخانه کنفرانس ارسال گردد .
  • در صورت انصراف از ثبت نام تا 20 روز مانده به تاریخ برگزاری سمینار 50%  کل مبلغ مرجوع می گردد و پس از آن و در زمان کمتر از 30 روز هیچگونه وجهی مستردد نخواهد شد .
  • هزینه ثبت نام را به حساب جاری سیبا بانک ملی ( شعبه چهار راه نظر اصفهان ، قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی در سراسر کشور ) به شماره حساب 0102565806001 بنام حسین طاهری (مدیر اجرایی سمینار) واریز و پس از اخذ فرم ثبت نام از دبیرخانه کنفرانس و تکمیل آن ، همراه با اصل فیش بانکی ، یک برگ کپی از صفحه اول شناسنامه یا کارت ملی  و یک قطعه عکس پرسنلی جهت ثبت نام قطعی به دبیرخانه کنفرانس ارسال و از دریافت فرم و فیش ثبت نامی خود به ستاد برگزاری کنفرانس اطمینان حاصل فرمایید .
  • مشارکت کنندگان محترم از آوردن همراه اکیداً خودداری فرمایند. ورود کلیه افراد به محل برگزاری منوط به ثبت نام قطعی و صدور کارت ورودی می باشد .
  • معرفی افراد جایگزین به جای نفرات ثبت نام شده با درخواست کتبی و حداکثر تا 10 روز پس از تاریخ ثبت نام امکانپذیر خواهدبود.


آدرس دبیرخانه : اصفهان ، خیابان مشتاق دوم ، ابتدای خیابان مهر ، پلاک 201

تلفن دبیرخانه : 2615824 -   2615823  (0311)

 


-------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------

آنچه در این دوره خواهیم آموخت:

  • دیدگاه خود را تغییر دهید (فروش چیست ؟ فروشنده موفق کیست و چه ویژگی هایی دارد ؟)
  • برای فروش آماده شوید (چگونه فروشنده ای تاثیر گذار و حرفه ای باشید؟)
  • چگونه با مشتری ارتباط موثر و کارا برقرار نماییم؟
  • چگونه با مشتری رفتار کنیم؟نیاز او چیست؟کالای ما چگونه این نیاز را برآورده می سازد؟
  • چگونه در مشتری انگیزه جهت خرید ایجاد نماییم؟
  • یک فروش ساختار یافته و موفقیت آمیز را طراحی کنیم
  • چگونه با مشتری مذاکره نماییم؟
  • چگونه از روش پرسش و پاسخ با مشتری بعنوان راهکاری کلیدی استفاده نماییم؟
  • چگونه به یک فروش لذت بخش دو طرفه نایل شویم؟
  • چگونه با اعتراضات و ایرادات مشتریان برخورد نماییم؟
  • چگونه پرسنل فروش را مدیریت کنیم؟
  • روش جذب مشتری را یاد بگیریم
  • انواع ارتباطات فروش و مفاهیم کاربردی آن
  • بازاریابی و تبلیغات و نقش آن در افزایش فروش
  • روش های ایجاد ارتباط با مشتریان
  • مذاکرات موفق فروش
  • مدیریت فروش در بازارهای صادراتی
  • ارتقای نظام فروش شرکتها
  • چرا مشتریان بالقوه شما از شما خرید نمی کنند ولی از رقیب شما میخرند؟
  • تجزیه و تحلیل مدل های فروش
  • عوامل موثر بر فرآیند فروش
  • مدیریت انگیزش در یک فروش موفق
  • تکنیکهای به اتمام رساندن فروش
  • عوامل مؤثر بر فرآیند خرید و رفتار مصرف کننده (عوامل فردی، گروهی و محیطی)
  • مدیریت فروش موفق براساس رفتار مصرف کننده
  • رفتارشناسی به عنوان مزیت رقابتی و فروش متمایز
  • روشهای مشتری‌یابی
  • مهندسی‌فروش چیست
  • بررسی علل خرید مشتریان
  • چرخه کامل فروش در مهندسی فروش
  • اصول و مهارتهای کاربردی فروش موفق
  • آشنایی مخاطبان با روندهای جدید بازار و شیوه‌های نوین ترغیب و فروش
  • تفاوت اساسی فلسفه‌های فروش و بازاریابی
  • جهت‌گیری شرکت‌ها در مورد فروش و بازاریابی در شرایط مختلف
  • افزایش فروش ، درآمد و سهم بازار
  • آسیب شناسی فروش ، خدمات و نحوه صحیح ارائه آنها
  • مدیریت فراگیر خدمات قبل از فروش و پس از فروش
  • تکنیک های مدرن فروش (اغنا سازی مشتریان ، مهارتهای ارتباطی)
  • افزایش فروش ، درآمد و سهم بازار
  • چگونه فروش کالا خود را زیاد کنیم

-------------------------------------------------------------------------------------