7 خرداد ماه 1389 ، ایران ، اصفهان ----------------------------------------------------------------------------------- رابین سیگر(Robin Sieger) www.siegerinternational.com
- متخصص جهانی در زمینه کسب موفّقیّت و ایجاد انگیزه سازمانی
- مدرّس دوره های آموزشی رشد سازمانی در بزرگترین شرکت جهان (Microsoft)
- متخصص ایجاد فرهنگ موفّقیّت در سازمان ها از طریق آموزش رهبری انگیزشی و اثربخش
- استاد افتخاری انجمن سخنرانان حرفه¬ای جهان
- دارای عالی¬ترین درجه سخنرانی در انگلستان در کلاس جهانی (World Class)
- نویسنده کتاب پرفروش «42 روز مانده به ثروت، سلامت و خوشبختی»: این کتاب تنها 10 روز پس از انتشار، تجدید چاپ گردید و در صدر لیست کتابهای پرفروش سایت Amazon.com ایستاد.
- دارای سابقه سخنرانی در بیش از 600 شرکت و بیش از 20 کشور جهان
- دارای سابقه همکاری با معتبرترین شرکت¬های جهان همچون: IBM , Microsoft , Coca-Cola , Nokia ,
General Motors , McDonalds , British Airways , British Petroleum , British Telecom , Canon , Digital , Granville Bank , Honda , HSBC Bank , London Business School , Natwest , Nestle , Sun Life , Porsche , Toshiba , Swiss Bank -------------------------------------------------------------------------------------
یچارد دِنی (Richard Denny) www.denny.co.uk - اسطوره فروشندگی حرفه ای جهان از نگاه نشریه TIME
- الهام بخش ترین سخنران در حوزه کسب و کار در انگلستان
- استاد برجسته اروپا در حوزه توسعه تجارت ، مدیریت و رهبری سازمانی
- مؤسس آکادمی حرفه ای رهبری و مدیریت و فروش انگلستان
- نویسنده 6 کتاب مطرح جهانی که در 46 کشور جهان به 26 زبان ترجمه شده است از جمله «مدیریت انگیزشی» ، «در کسب و کار جدیدت برنده باش!»
- رئیس کمپانی بزرگ دریانوردی در ایتالیا
- متخصص Salesmanship
- مدیر شرکت مخابراتی Eze-Talk Ltd انگستان
- مؤسس و مدیر آکادمی حرفه¬ایLeadership و فروش انگستان
- مشاور فدراسیون جهانی فوتبال ( FIFA )
- دارای سابقه همکاری با FIFA , TNT , Natwest , TNG , HALIFAX , Microsoft
------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------- شرایط ثبت نام: - هزینه ثبت نام شامل : هزینه ثبت نام در کنفرانس و شرکت در جلسات و کارگاه های آموزشی .ارائه کلیه power point های آموزشی اساتید . ارائه گواهینامه معتبر بین المللی از آکادمی معتبر آموزشی ، پذیرایی ناهار و آنتراک در دو روز کنفرانس هزینه ثبت نام : 000/800/1 ریال
- تکمیل ظرفیت کنفرانس بر اساس اولویت ثبت نام بوده و حق ثبت نام بر اساس اولویت برای کمیته ثبت نام محفوظ می باشد ، این کمیته تعهدی به پذیرش در قبال تاخیر در ثبت نام نخواهد داشت ، همچنین نظر به ارائه و کیفیت بهتر برگزاری سمینار ، ظرفیت موجود به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت .
- نظر به اینکه مراحل صدور گواهینامه در خارج از کشور خواهشمند است کلیه مشخصات و مدارک مربوطه تا پایان وقت اداری 31 اردیبهشت ماه 1389 به دبیرخانه کنفرانس ارسال گردد .
- در صورت انصراف از ثبت نام تا 20 روز مانده به تاریخ برگزاری سمینار 50% کل مبلغ مرجوع می گردد و پس از آن و در زمان کمتر از 30 روز هیچگونه وجهی مستردد نخواهد شد .
- هزینه ثبت نام را به حساب جاری سیبا بانک ملی ( شعبه چهار راه نظر اصفهان ، قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی در سراسر کشور ) به شماره حساب 0102565806001 بنام حسین طاهری (مدیر اجرایی سمینار) واریز و پس از اخذ فرم ثبت نام از دبیرخانه کنفرانس و تکمیل آن ، همراه با اصل فیش بانکی ، یک برگ کپی از صفحه اول شناسنامه یا کارت ملی و یک قطعه عکس پرسنلی جهت ثبت نام قطعی به دبیرخانه کنفرانس ارسال و از دریافت فرم و فیش ثبت نامی خود به ستاد برگزاری کنفرانس اطمینان حاصل فرمایید .
- مشارکت کنندگان محترم از آوردن همراه اکیداً خودداری فرمایند. ورود کلیه افراد به محل برگزاری منوط به ثبت نام قطعی و صدور کارت ورودی می باشد .
- معرفی افراد جایگزین به جای نفرات ثبت نام شده با درخواست کتبی و حداکثر تا 10 روز پس از تاریخ ثبت نام امکانپذیر خواهدبود.
آدرس دبیرخانه : اصفهان ، خیابان مشتاق دوم ، ابتدای خیابان مهر ، پلاک 201 تلفن دبیرخانه : 2615824 - 2615823 (0311)
------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------- آنچه در این دوره خواهیم آموخت: - دیدگاه خود را تغییر دهید (فروش چیست ؟ فروشنده موفق کیست و چه ویژگی هایی دارد ؟)
- برای فروش آماده شوید (چگونه فروشنده ای تاثیر گذار و حرفه ای باشید؟)
- چگونه با مشتری ارتباط موثر و کارا برقرار نماییم؟
- چگونه با مشتری رفتار کنیم؟نیاز او چیست؟کالای ما چگونه این نیاز را برآورده می سازد؟
- چگونه در مشتری انگیزه جهت خرید ایجاد نماییم؟
- یک فروش ساختار یافته و موفقیت آمیز را طراحی کنیم
- چگونه با مشتری مذاکره نماییم؟
- چگونه از روش پرسش و پاسخ با مشتری بعنوان راهکاری کلیدی استفاده نماییم؟
- چگونه به یک فروش لذت بخش دو طرفه نایل شویم؟
- چگونه با اعتراضات و ایرادات مشتریان برخورد نماییم؟
- چگونه پرسنل فروش را مدیریت کنیم؟
- روش جذب مشتری را یاد بگیریم
- انواع ارتباطات فروش و مفاهیم کاربردی آن
- بازاریابی و تبلیغات و نقش آن در افزایش فروش
- روش های ایجاد ارتباط با مشتریان
- مذاکرات موفق فروش
- مدیریت فروش در بازارهای صادراتی
- ارتقای نظام فروش شرکتها
- چرا مشتریان بالقوه شما از شما خرید نمی کنند ولی از رقیب شما میخرند؟
- تجزیه و تحلیل مدل های فروش
- عوامل موثر بر فرآیند فروش
- مدیریت انگیزش در یک فروش موفق
- تکنیکهای به اتمام رساندن فروش
- عوامل مؤثر بر فرآیند خرید و رفتار مصرف کننده (عوامل فردی، گروهی و محیطی)
- مدیریت فروش موفق براساس رفتار مصرف کننده
- رفتارشناسی به عنوان مزیت رقابتی و فروش متمایز
- روشهای مشترییابی
- مهندسیفروش چیست
- بررسی علل خرید مشتریان
- چرخه کامل فروش در مهندسی فروش
- اصول و مهارتهای کاربردی فروش موفق
- آشنایی مخاطبان با روندهای جدید بازار و شیوههای نوین ترغیب و فروش
- تفاوت اساسی فلسفههای فروش و بازاریابی
- جهتگیری شرکتها در مورد فروش و بازاریابی در شرایط مختلف
- افزایش فروش ، درآمد و سهم بازار
- آسیب شناسی فروش ، خدمات و نحوه صحیح ارائه آنها
- مدیریت فراگیر خدمات قبل از فروش و پس از فروش
- تکنیک های مدرن فروش (اغنا سازی مشتریان ، مهارتهای ارتباطی)
- افزایش فروش ، درآمد و سهم بازار
- چگونه فروش کالا خود را زیاد کنیم
------------------------------------------------------------------------------------- |