سمینار تخصصی و بین المللی ارتقاء فروش و افزایش سودآوری

7 خرداد ماه 1389 ، ایران ، اصفهان

-----------------------------------------------------------------------------------

رابین سیگر(Robin Sieger)

www.siegerinternational.com


  • متخصص جهانی در زمینه کسب موفّقیّت و ایجاد انگیزه سازمانی
  • مدرّس دوره های آموزشی رشد سازمانی در بزرگترین شرکت جهان (Microsoft)
  • متخصص ایجاد فرهنگ موفّقیّت در سازمان ها از طریق آموزش رهبری انگیزشی و اثربخش
  • استاد افتخاری انجمن سخنرانان حرفه¬ای جهان
  • دارای عالی¬ترین درجه سخنرانی در انگلستان در کلاس جهانی (World Class)
  • نویسنده کتاب پرفروش «42 روز مانده به ثروت، سلامت و خوشبختی»: این کتاب تنها 10 روز پس از انتشار، تجدید چاپ گردید و در صدر لیست کتابهای پرفروش سایت Amazon.com ایستاد.
  • دارای سابقه سخنرانی در بیش از 600 شرکت و بیش از 20 کشور جهان
  • دارای سابقه همکاری با معتبرترین شرکت¬های جهان همچون: IBM , Microsoft , Coca-Cola , Nokia ,

General Motors , McDonalds , British Airways , British Petroleum , British Telecom , Canon , Digital , Granville Bank , Honda ,

HSBC Bank , London Business School , Natwest , Nestle , Sun Life , Porsche , Toshiba , Swiss Bank

 

-------------------------------------------------------------------------------------


 یچارد دِنی (Richard Denny)

www.denny.co.uk

  • اسطوره فروشندگی حرفه ای جهان از نگاه نشریه TIME
  • الهام بخش ترین سخنران در حوزه کسب و کار در انگلستان
  • استاد برجسته اروپا در حوزه توسعه تجارت ، مدیریت و رهبری سازمانی
  • مؤسس آکادمی حرفه ای رهبری و مدیریت و فروش انگلستان
  • نویسنده 6 کتاب مطرح جهانی که در 46 کشور جهان به 26 زبان ترجمه شده است از جمله «مدیریت انگیزشی» ، «در کسب و کار جدیدت برنده باش!»
  • رئیس کمپانی بزرگ دریانوردی در ایتالیا
  • متخصص Salesmanship
  • مدیر شرکت مخابراتی Eze-Talk Ltd انگستان
  • مؤسس و مدیر آکادمی حرفه¬ایLeadership و فروش انگستان
  • مشاور فدراسیون جهانی فوتبال ( FIFA )
  • دارای سابقه همکاری با FIFA , TNT , Natwest , TNG , HALIFAX , Microsoft

-------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------

 

 

شرایط ثبت نام:

  • هزینه ثبت نام شامل : هزینه ثبت نام در کنفرانس و شرکت در جلسات و کارگاه های آموزشی .ارائه کلیه power point  های آموزشی اساتید . ارائه گواهینامه معتبر بین المللی از آکادمی معتبر آموزشی ، پذیرایی ناهار و آنتراک در دو روز کنفرانس                                              هزینه ثبت نام : 000/800/1 ریال
  • تکمیل ظرفیت کنفرانس بر اساس اولویت ثبت نام بوده و حق ثبت نام بر اساس اولویت برای کمیته ثبت نام محفوظ می باشد ،  این کمیته تعهدی به پذیرش در قبال تاخیر در ثبت نام نخواهد داشت ، همچنین نظر به ارائه و کیفیت بهتر برگزاری سمینار ، ظرفیت موجود به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت .
  • نظر به اینکه مراحل صدور گواهینامه در خارج از کشور خواهشمند است کلیه مشخصات و مدارک مربوطه تا پایان وقت اداری 31 اردیبهشت ماه 1389 به دبیرخانه کنفرانس ارسال گردد .
  • در صورت انصراف از ثبت نام تا 20 روز مانده به تاریخ برگزاری سمینار 50%  کل مبلغ مرجوع می گردد و پس از آن و در زمان کمتر از 30 روز هیچگونه وجهی مستردد نخواهد شد .
  • هزینه ثبت نام را به حساب جاری سیبا بانک ملی ( شعبه چهار راه نظر اصفهان ، قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی در سراسر کشور ) به شماره حساب 0102565806001 بنام حسین طاهری (مدیر اجرایی سمینار) واریز و پس از اخذ فرم ثبت نام از دبیرخانه کنفرانس و تکمیل آن ، همراه با اصل فیش بانکی ، یک برگ کپی از صفحه اول شناسنامه یا کارت ملی  و یک قطعه عکس پرسنلی جهت ثبت نام قطعی به دبیرخانه کنفرانس ارسال و از دریافت فرم و فیش ثبت نامی خود به ستاد برگزاری کنفرانس اطمینان حاصل فرمایید .
  • مشارکت کنندگان محترم از آوردن همراه اکیداً خودداری فرمایند. ورود کلیه افراد به محل برگزاری منوط به ثبت نام قطعی و صدور کارت ورودی می باشد .
  • معرفی افراد جایگزین به جای نفرات ثبت نام شده با درخواست کتبی و حداکثر تا 10 روز پس از تاریخ ثبت نام امکانپذیر خواهدبود.


آدرس دبیرخانه : اصفهان ، خیابان مشتاق دوم ، ابتدای خیابان مهر ، پلاک 201

تلفن دبیرخانه : 2615824 -   2615823  (0311)

 


-------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------

آنچه در این دوره خواهیم آموخت:

  • دیدگاه خود را تغییر دهید (فروش چیست ؟ فروشنده موفق کیست و چه ویژگی هایی دارد ؟)
  • برای فروش آماده شوید (چگونه فروشنده ای تاثیر گذار و حرفه ای باشید؟)
  • چگونه با مشتری ارتباط موثر و کارا برقرار نماییم؟
  • چگونه با مشتری رفتار کنیم؟نیاز او چیست؟کالای ما چگونه این نیاز را برآورده می سازد؟
  • چگونه در مشتری انگیزه جهت خرید ایجاد نماییم؟
  • یک فروش ساختار یافته و موفقیت آمیز را طراحی کنیم
  • چگونه با مشتری مذاکره نماییم؟
  • چگونه از روش پرسش و پاسخ با مشتری بعنوان راهکاری کلیدی استفاده نماییم؟
  • چگونه به یک فروش لذت بخش دو طرفه نایل شویم؟
  • چگونه با اعتراضات و ایرادات مشتریان برخورد نماییم؟
  • چگونه پرسنل فروش را مدیریت کنیم؟
  • روش جذب مشتری را یاد بگیریم
  • انواع ارتباطات فروش و مفاهیم کاربردی آن
  • بازاریابی و تبلیغات و نقش آن در افزایش فروش
  • روش های ایجاد ارتباط با مشتریان
  • مذاکرات موفق فروش
  • مدیریت فروش در بازارهای صادراتی
  • ارتقای نظام فروش شرکتها
  • چرا مشتریان بالقوه شما از شما خرید نمی کنند ولی از رقیب شما میخرند؟
  • تجزیه و تحلیل مدل های فروش
  • عوامل موثر بر فرآیند فروش
  • مدیریت انگیزش در یک فروش موفق
  • تکنیکهای به اتمام رساندن فروش
  • عوامل مؤثر بر فرآیند خرید و رفتار مصرف کننده (عوامل فردی، گروهی و محیطی)
  • مدیریت فروش موفق براساس رفتار مصرف کننده
  • رفتارشناسی به عنوان مزیت رقابتی و فروش متمایز
  • روشهای مشتری‌یابی
  • مهندسی‌فروش چیست
  • بررسی علل خرید مشتریان
  • چرخه کامل فروش در مهندسی فروش
  • اصول و مهارتهای کاربردی فروش موفق
  • آشنایی مخاطبان با روندهای جدید بازار و شیوه‌های نوین ترغیب و فروش
  • تفاوت اساسی فلسفه‌های فروش و بازاریابی
  • جهت‌گیری شرکت‌ها در مورد فروش و بازاریابی در شرایط مختلف
  • افزایش فروش ، درآمد و سهم بازار
  • آسیب شناسی فروش ، خدمات و نحوه صحیح ارائه آنها
  • مدیریت فراگیر خدمات قبل از فروش و پس از فروش
  • تکنیک های مدرن فروش (اغنا سازی مشتریان ، مهارتهای ارتباطی)
  • افزایش فروش ، درآمد و سهم بازار
  • چگونه فروش کالا خود را زیاد کنیم

-------------------------------------------------------------------------------------