همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان خرداد ماه 89 برگزار می گردد
روند رو به رشد علم و فناوری و سرعت تبلیغات در زمینه های مختلف علمی ، موسسات و شرکت های دانش محور را بر آن داشته تا با حضور در سمینار ها و همایش های علمی ، ضمن بیان دستاورد های علمی و عملی خود ، از نظرات و یافته های سایر اندیشمندان و صنعتگران بهره مند گردند .

از اینرو شرکت اطلاع رسانی حاتم قشم به عنوان بازوی اجرایی مرکز رشد بین المللی قشم (تحت پوشش وزارت علوم ،تحقیقات و فن آوری ) و با حمایت دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تهران ،  همایش علمی تخصصی با عنوان " مدیریت ارتباط با مشتری  " را در خرداد ماه 1389  در تهران برگزار می نماید . در این همایش و نمایشگاه جانبی ، که مدعوین آن اساتید و پژوهشگران ، مدیران نهادها و سازمانهای دولتی و همچنین مدیران و کارشناسان شرکتهای خصوصی حوزه  CRM   خواهند بود مقالات و سخنرانی های علمی و کاربردی ارائه شده و تبادل نظر و تجربه صورت خواهد گرفت.

مدیریت ارتباط با مشتری از مباحث نوینی است که امروزه نه تنها در شرکت های بازرگانی که در اغلب سازمان های خدماتی ، همچون بانک و بیمه به کار گرفته می شود . همچنین گسترش مفهوم مشتریان به سایر ذی نفعان از جمله کارکنان و شهروندان ، توسعه سیستم مذکور را با عناوین مختلفی همچون ZRM و یا مدیریت ارتباط با شهروندان ، در اغلب نهاد های کشوری و سازمان های دولتی موجب گردیده است . 

در همایش تخصصی " مدیریت ارتباط با مشتری " که در خرداد ماه 89 در تهران برگزار میگردد مباحثی همچون "طراحی محصول بر مبنای نیاز مشتری QFD  ، بازاریابی و فروش در ارتباط با مشتریان ،مدیریت ارتباط با شهروندان ZRM ،مدیریت رفتار با مشتری در بانک ها و موسسات مالی ،کارکرد های مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش ، مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتریان و ......"مورد بررسی قرار می گیرد .

علاقمندان جهت ارسال مقاله و ثبت نام در همایش می توانند با شماره 77643480 دبیر خانه همایش تماس گرفته و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت   همایش به نشانی http://www.crmtehran.com/  مراجعه نمایند .