واحد آموزش شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی

علمی که در کار جلوه کند، بهترین نوع دانش است. امام علی (ع)

واحد آموزش شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی

علمی که در کار جلوه کند، بهترین نوع دانش است. امام علی (ع)

همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان خرداد ماه 89 برگزار می گردد

روند رو به رشد علم و فناوری و سرعت تبلیغات در زمینه های مختلف علمی ، موسسات و شرکت های دانش محور را بر آن داشته تا با حضور در سمینار ها و همایش های علمی ، ضمن بیان دستاورد های علمی و عملی خود ، از نظرات و یافته های سایر اندیشمندان و صنعتگران بهره مند گردند .

از اینرو شرکت اطلاع رسانی حاتم قشم به عنوان بازوی اجرایی مرکز رشد بین المللی قشم (تحت پوشش وزارت علوم ،تحقیقات و فن آوری ) و با حمایت دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تهران ،  همایش علمی تخصصی با عنوان " مدیریت ارتباط با مشتری  " را در خرداد ماه 1389  در تهران برگزار می نماید . در این همایش و نمایشگاه جانبی ، که مدعوین آن اساتید و پژوهشگران ، مدیران نهادها و سازمانهای دولتی و همچنین مدیران و کارشناسان شرکتهای خصوصی حوزه  CRM   خواهند بود مقالات و سخنرانی های علمی و کاربردی ارائه شده و تبادل نظر و تجربه صورت خواهد گرفت.

مدیریت ارتباط با مشتری از مباحث نوینی است که امروزه نه تنها در شرکت های بازرگانی که در اغلب سازمان های خدماتی ، همچون بانک و بیمه به کار گرفته می شود . همچنین گسترش مفهوم مشتریان به سایر ذی نفعان از جمله کارکنان و شهروندان ، توسعه سیستم مذکور را با عناوین مختلفی همچون ZRM و یا مدیریت ارتباط با شهروندان ، در اغلب نهاد های کشوری و سازمان های دولتی موجب گردیده است . 

در همایش تخصصی " مدیریت ارتباط با مشتری " که در خرداد ماه 89 در تهران برگزار میگردد مباحثی همچون "طراحی محصول بر مبنای نیاز مشتری QFD  ، بازاریابی و فروش در ارتباط با مشتریان ،مدیریت ارتباط با شهروندان ZRM ،مدیریت رفتار با مشتری در بانک ها و موسسات مالی ،کارکرد های مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش ، مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتریان و ......"مورد بررسی قرار می گیرد .

علاقمندان جهت ارسال مقاله و ثبت نام در همایش می توانند با شماره 77643480 دبیر خانه همایش تماس گرفته و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت   همایش به نشانی http://www.crmtehran.com/  مراجعه نمایند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد