-
پس از برگزاری موفق ۳ دور سمینار تحلیل بازار مسکن ایران ...
سهشنبه 20 مهرماه سال 1389 21:13
پس از برگزاری موفق ۳ دور سمینار تحلیل بازار مسکن ایران مرکز آموزشهای حرفهای نخبگان مدیریت برگزار میکند: "۴امین سمینار تحلیل بازار مسکن ایران" شرکت در این سمینار به مدیران میانی و ارشد شرکتهای سرمایهگذاری، شرکتهای ساختمانی، بانکها و مؤسسات مالی/اعتباری و صنایع وابسته به ساختمان، توصیه می گردد. محورهای...
-
کارگاه آموزشی
سهشنبه 18 خردادماه سال 1389 10:48
اظهارنامه مالیاتی در شرکتها وموسسات تولیدی، تجاری و خدماتی پنجشنبه 27 خردادماه 1389 دریافت فرم ثبت نام سرفصلها: آشنایی اولیه با قانون تجارت ( انواع شرکتها و دفاتر قانونی) آشنایی اولیه با مبانی قانون مالیاتهای مستقیم (نحوه نگهداری و تحریر دفاتر، ارائه گزارشاتی که منجر به مورد قبول شدن دفاتر می گردد، معافیتها، جرایم و...
-
همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان خرداد ماه 89 برگزار می گردد
چهارشنبه 1 اردیبهشتماه سال 1389 08:50
روند رو به رشد علم و فناوری و سرعت تبلیغات در زمینه های مختلف علمی ، موسسات و شرکت های دانش محور را بر آن داشته تا با حضور در سمینار ها و همایش های علمی ، ضمن بیان دستاورد های علمی و عملی خود ، از نظرات و یافته های سایر اندیشمندان و صنعتگران بهره مند گردند . از اینرو شرکت اطلاع رسانی حاتم قشم به عنوان بازوی اجرایی...
-
سمینار تخصصی و بین المللی ارتقاء فروش و افزایش سودآوری
جمعه 27 فروردینماه سال 1389 13:49
7 خرداد ماه 1389 ، ایران ، اصفهان ----------------------------------------------------------------------------------- رابین سیگر( Robin Sieger) www.siegerinternational.com متخصص جهانی در زمینه کسب موفّقیّت و ایجاد انگیزه سازمانی مدرّس دوره های آموزشی رشد سازمانی در بزرگترین شرکت جهان (Microsoft) متخصص ایجاد فرهنگ...
-
مجمع جهانی مدیریت
پنجشنبه 10 دیماه سال 1388 17:22
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA دومین مجمع جهانی مدیریت 6 و7 اسفندماه در تهران برگزار می شود. دومین مجمع جهانی مدیریت با شرکت 8 تن از موفق ترین مدیران شرکتهای مطرح جهان به مدت 16 ساعت و در طول دو روز 6 و 7 اسفند 1388 در تهران برگزار می شود . سخنرانان : دیوید توماس، کریس مون، کوین گسکل، فرانک فرنس، راجر هرپ،...
-
سمینار بین المللی اصول رقابت پایدار در مدیریت بازار
پنجشنبه 14 آبانماه سال 1388 16:39
سمینار بین المللی اصول رقابت پایدار در مدیریت بازار؛ با نگرش سیستمی بر: ارتقاء سیستمهای مهندسی فروش، مدیریت بازاریابی ارتباط با مشتری و مهندسی تبلیغات 28 و 29 آبانماه 1388 در اصفهان برگزار می شود مکان برگزاری: سالن اجلاس بین المللی اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن استان اصفهان برگزار کننده: واحد مشاوره و تحقیقات مرکز...
-
همایش ملی «مدیریت کارآفرینی و توسعه منطقهای»
پنجشنبه 14 آبانماه سال 1388 16:34
همایش «ملی مدیریت کارآفرینی و توسعه منطقهای» 11 و 12 آذر ماه از سوی مرکز کارآفرینی و دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار میشود. به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این همایش به منظور شناسایی فرصتهای کارآفرینانه، ارزیابی نتایج حمایتهای دولت از طرحهای اقتصادی و کمک به...
-
خلاصه کتاب؛ کایزن- کلید موفقیت رقابتی ژاپن
پنجشنبه 14 آبانماه سال 1388 16:26
کایزن- کلید موفقیت رقابتی ژاپن نویسنده: ماساکی ایمایی ترجمه: دکتر محمد حسین سلیمی دانشیار دانشکده صنعتی امیر کبیر تلخیص و تدوین: مهدی یاراحمدی خراسانی برگرفته از سایت جامع مدیریت (اثیر) ایزن: کایزن بهبود پیوسته و مداوم، توأم با مشارکت همه افرادی است که در یک شرکت یا سازمان (مدیریت ارشد، مدیران و کارگران)، بکار...
-
یکصد و بیست فرمان برای مدیریت
پنجشنبه 14 آبانماه سال 1388 16:22
در اینجا یکصد و بیست فرمان برای مدیریت ذکر می گردد که اصول ساده روانشناسی در آن گنجانده شده است. این مطلب برگرفته از سایت جامع مدیریت (اثیر) می باشد: - قاطع،امامهربان باشید. 2- جدی ،امالطیف باشید. 3- در انجام کارها روی شیوهای خاص تأکید نکنید. شاید کسی بتواند از مسیر کوتاهتر و بهتری شما را به مقصد برساند. 4- توجه...
-
اهمیت اعتماد در بازاریابی رابطه ای
یکشنبه 3 آبانماه سال 1388 10:57
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 در بسیاری از پژوهش های کنونی پیرامون بازار یابی، از بازاریابی رابطه ای به عنوان یک تغییر شکل اساسی در زمینه بازاریابی یاد شده است که نیازمند تئوری و زبان جدیدی می باشد ( Sheth & Parvatiyar, 1995 ). از اواخر دهه 1980، تحقیقات پیرامون بازارهای صنعتی نشاندهنده...
-
رفتار شهروندی سازمانی چیست؟
یکشنبه 26 مهرماه سال 1388 17:00
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 در زیر مباحثی جهت آشنایی با مفاهیم مرتبط به رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد آن آمده است. مطالب مندرج در این بخش قسمتی از پژوهشی است که با هدف بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی در شهرداری اصفهان انجام گردیده است و نتایج حاصل در سخنرانی اینجانب در...
-
تشریح فعالیتهای واحدآموزش استان قم در 6 ماهه
سهشنبه 7 مهرماه سال 1388 08:58
فعالیتهای انجام شده از سوی واحد آموزش شرکت شرکت شهرکهای صنعتی استان قم که در 6 ماهه اول سال جاری صورت پذیرفته است در چهار محور آموزش واحدهای صنعتی، آموزش پرسنل، برگزاری سمینار و تدوین شناسنامه آموزشی تشریح گردید. واحد آموزش این شرکت در بخش آموزش واحدهای صنعتی اقدام به برگزاری 6 دوره آموزش مهارتی و مدیریتی برای واحدهای...
-
بهبود سازمانی: مفاهیم، اهداف و چالش های پیاده سازی
دوشنبه 9 شهریورماه سال 1388 14:29
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 بهبود سازمانی : مفاهیم، اهداف و چالش های پیاده سازی دکتر علی عطافر عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان- گروه مدیریت منیره صالح نیا کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی-بازاریابی و مدرس دانشگاه ارائه شده در هفته پژوهش دانشگاه...
-
دوره آموزش روشهای کـار گروهی
یکشنبه 8 شهریورماه سال 1388 08:48
محتوای دوره 1- بررسی پیشینه و مفاهیم کارگروهی و فردی 2- شناخت گروه و تیم و تفاوت های آن 3- آشنایی با روش های تیم سازی 4- بررسی امکان تیم سازی و روش های آن 5- اصول موفقیت کارتیم 6- نظریه تغییروچرخه حیات کارتیمی 7- تاثیرخلاقیت و نوآوری درکارتیمی 8- موانع کارتیمی 9- بررسی نمونه های موفق 10- انجام کارتیمی درکلاس g شرایط...
-
فرهنگ بازاریابی
شنبه 7 شهریورماه سال 1388 11:07
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 چکیده برای ایجاد و توسعه مفاهیم فرهنگ سازمانی و سپس به کارگیری آنها در مسائل بازاریابی با دو چالش روبرو میشویم. اول اینکه باید درباره ادبیات به سرعت در حال توسعه فرهنگ سازمانی کاوش و مسائل متعدد متدولوژیک و مفهومی را درک کنیم و برای معتبر ساختن بررسی خود، باید...
-
بازاریابی چیست؟ (تحول رویکردهای مختلف تولید)
شنبه 7 شهریورماه سال 1388 10:54
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 مسلما با شنیدن این پرسش به نظر می رسد مفهوم، کاملا بدیهی و ابتدایی است و همه کارشناسان این علم و صاحبان کسب و کارها مفهوم آن را به خوبی می دانند و هزاران تعریف از آن را در کتابهای مختلف بازاریابی مشاهده کرده اند اما هدف در اینجا بیان فلسفه واقعی بازاریابی است که آن...
-
امکان سنجی استفاده از اینترنت به عنوان کانال توزیع
جمعه 6 شهریورماه سال 1388 14:16
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 هر چند بازاریابی اینترنتی در سال های اخیر رونق گرفته است بیشتر شرکت ها اساسا آن را برای تبلیغات یا ترویج ( پیشبرد) تصویر ذهنی از شرکت ، استفاده می کنند . شرکت هایی که به طور کامل از پتانسیل بازاریابی اینترنتی ،...
-
فنون برخورد مناسب با مشتری در کسب و کار های کوچک
جمعه 6 شهریورماه سال 1388 14:05
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو میشوند. برای مثال، شخصی که کار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام میدهد، مسلم است که در کارش با مشکلات زیادی روبه رو میشود چرا که همزمان باید مشتریان را ملاقات کند، محصولاتش را بفروشد و در سمینارهای مختلف شرکت...
-
سمینار آموزشی آشنایی با جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی صنایع
شنبه 26 اردیبهشتماه سال 1388 11:22
سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با توجه به اهمیت نقش بنگاه های کوچک در توسعه اقتصادی کشور "جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی صنایع کوچک" را که یکی از ابزارهای توانمند برای رشد و توسعه بنگاههای کوچک صنعتی بوده طراحی و به مرحله اجرا گذاشته است تا با ایجاد فضای بهبود و توسعه در سازمانها زمینه آشنایی...
-
اصول و قوانین ثروت آفرینی و کارآفرینی
پنجشنبه 20 فروردینماه سال 1388 08:58
قانون جذب قانونی انتزاعی است و به طور خلاصه بیان میکند که هر آنچه در ذهن انسان تصور شود اعم از خوب یا بد، زشت یا زیبا و ... در دنیای واقعی نمود خواهد یافت. سرعت و شدت به واقعیت پیوستن این تصویر ذهنی به شدت تمرکز روی آن موضوع و وضوح تصویر آن در ذهن بستگی دارد. قانون جذب میگوید هر چه فکر کنی همان میشود. هیچوقت نباید...
-
20 گام براى تحصیل موفق در دانشگاه
یکشنبه 16 فروردینماه سال 1388 09:21
دوران دانشجویی، دوران شدن، بهره گرفتن و سوخت گیری علمی و عملی است؛ از این رو، 20گام در این مقاله، ما را با مفاهیم و مرحله های مهم پیرامون تحصیل آشنا می کند که خواندن آن، برخی جهت های فعلی ما را مورد تاکید یا تغییر و اصلاح قرار می دهد. دوران دانشجویی، دوران شدن، بهره گرفتن و سوخت گیری علمی و عملی است؛ از این رو، 20گام...
-
TRIZ چیست ؟
یکشنبه 16 فروردینماه سال 1388 09:15
TRIZ یک الگوریتم برای حل مشکلات فنی و تکنولوژیکی و حتی غیر فنی در زمینه های مختلف کسب و کار ، مدیریت کیفیت ، مدیریت خدمات ، مدیریت اداری و آموزشی و … است . TRIZ چیست ؟ یکشنبه 26 آبان ماه سال 1387 TRIZ یک الگوریتم برای حل مشکلات فنی و تکنولوژیکی و حتی غیر فنی در زمینه های مختلف کسب و کار ، مدیریت کیفیت ، مدیریت خدمات ،...
-
فرایندارتباطات منسجم بازاریابی
یکشنبه 16 فروردینماه سال 1388 09:12
اشباع بازارها، تشدید رقابت، تغییر در سلیقه ها و نیازهای مشتریان، شرکتهای ایرانی را با چالشهای متعددی در فعالیتهای بازرگانی و صنعتی مواجه کرده است. در این شرایط شرکتهایی که بتوانند از ابزار و امکانات در دسترس خود همانند طراحی و توسعه کالاهای جدید، تجدید ساختار کانال توزیع و ارایه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب و...
-
توانمندسازی
یکشنبه 16 فروردینماه سال 1388 08:59
توانمندسازی عبارت است از طراحی و ساخت سازمان به نحوی که افراد ضمن کنترل خود آمادگی قبول مسئولیتهای بیشتری را نیز داشته باشند.مدیران در روابط خود با کارکنان باید بتوانند روحیه توانمندسازی را به آنها انتقال دهند.آموزش موثر یکی از ابزارهای مهم در توانمندسازی کارکنان برای رسیدن به اهداف سازمانی است.بسیاری از برنامه های...
-
دوره های آموزشی برگزار شده ویژه صنایع کوچک استان در سال ۱۳۸۷
یکشنبه 16 فروردینماه سال 1388 08:22
شرکت شهرکهای صنعتی خراسان جنوبی پیشگام در آموزش واحد های صنعتی کوچک و متوسط استان در سال گذشته اقدام به برگزاری دوره های متعدد در حوزه های مختلف مدیریتی و َ مهارتی نموده که در این خصوص بیش از بیست هزاز نفر ساعت دوره و کلاس آموزشی برگزار گردیده است . همچنین این شرکت در نظر دارد در سال جاری جهت منظم کردن هرچه بیشتر دوره...
-
نیازسنجی آموزش کارکنان با الگوی دلفای
یکشنبه 16 فروردینماه سال 1388 07:54
نیازسنجی آموزش کارکنان با الگوی دلفای نیازسنجی آموزش کارکنان با الگوی دلفای بابک اسمعیلی چکیده در این مقاله ابتدا به مفاهیم نیاز و هدف پرداخته و سپس ارتباط بین نیازهای آموزشی و هدف گذاری آموزشی مشخص شده و اهداف نیازسنجی تشریح شده است . در ادامه ، روشها و الگوهای نیازسنجی معرفی و به طور مفصل تکنیک مورد بحث مقاله ، یعنی...
-
ویژه کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی خراسان جنوبی
شنبه 15 فروردینماه سال 1388 14:21
برگزاری کلاس آموزش نرم افزار Auto Cad بزودی کلاس آموزش نرم افزار Auto Cad ویژه کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی مطابق با استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار خواهد شد . زمان دقیق برگزاری کلاس مذکور متعاقبا اعلام خواهد شد .
-
شش اصل بیل گیتس
سهشنبه 20 اسفندماه سال 1387 11:37
شش اصل بیل گیتس اصل اول) در زندگی، همه چیز عادلانه نیست، بهتر است با این حقیقت کنار بیایید. اصل دوم) دنیا برای عزت نفس شما اهمیتی قایل نیست. در این دنیا از شما انتظار میرود قبل از آنکه نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید، کار مثبتی انجام دهید. اصل سوم) پس از فارغالتحصیل شدن از دبیرستان و استخدام،...
-
برگزاری دوره آموزش مدیریت تحقیق وتوسعه R&D در استان خراسان جنوبی
سهشنبه 20 اسفندماه سال 1387 10:30
دوره آموزشی "مدیریت تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی و معدنی (R&D)" توسط سازمان صنایع و معادن استان خراسان جنوبی با همکاری مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران در محل آن سازمان برگزار گردید. این دوره آموزشی در فاز مقدماتی و شامل عناوین آموزشی زیر می باشد: الف) تحقیق و توسعه محصول (مدرس: آقای مهندس استیری) ب) IT و...